قوانین خدمات فنی و آموزشی


  • خدمات و پشتیبانی در حوزه های آموزشی، فنی، تامین لوازم و قطعات و پشتیبانی ارایه خواهد شد، خدمات فنی شامل سرویس ها، تعمیرات و قطعات می باشد. 
  • سرویس در 3 سطح مختلف بسته به درخواست مشتری و یا پیشنهاد کارشناسان انجام می پذیرد. توجه نمایید سرویس با تعمیر متفاوت بوده و عموما مربوط به دستگاه بدون عیب و خرابی می باشد. تعمیرات، تعویض قطعات، آموزش ... پروسه و هزینه مجزا سرویس را خواهد داشت.
  • - رفع عیب    - سرویس اولیه    - جنرال سرویس یا طلایی
  • رفع عیب : پایین ترین و ساده ترین نوع خدمات فنی بوده که فقط درخصوص رفع عیب جزیی اعلامی توسط مشتری، می باشد.
  • سرویس اولیه: شامل بازدید، سرویس اولیه، چکاپ کلیات دستگاه و راه اندازی آن می باشد. در این سطح تمام قاب های دستگاه باز نشده و بازبینی نمی گردند و درمقایسه با استاندارد های موجود در بخش جنرال و طلایی ، تقریبا نیمی از آن ها که اصلی هستند جهت راه اندازی انجام می پذیرید.
  • جنرال سرویس یا سرویس طلایی: جنرال سرویس یا سرویس طلایی بالاترین سطح سرویس بوده بطوریکه تمام دستگاه باز شده، بازبینی و چکاپ می شود، تمام تنظیمات مکانیزم های اصلی، لقی گیری، آچار کشی، روانکاری شامل گریس کاری و روغن کاری می گردد و بطور کامل دستگاه  اورهال گردیده و تست تمام عملکرد دستگاه انجام می شود.
  • فرم درخواست خدمات را بطور کامل و دقیق پر نمایید. اطلاعات دقیق و صحیح خود و دستگاه شامل شماره سریال بهمراه شرح وضعیت، لوازم همراه (لوازم اصلی را برای تست قرار داده و لوازم اضافی را برداشته ضمنا می توانید نام خود را بر روی وسایل خود درج نمایید)، عیوب دستگاه و نوع خدمات درخواستی را (با توجه به جدول تعرفه خدمات) درج نموده و دستگاه و متعلقات... را جهت امنیت بیشتر، حمل و نقل راحتر و متمرکز بودن تمام وسایل حین تعمیر، در یک ساک بزرگ قرار دهید. لازم بذکر است درصورت عدم درج اطلاعات صحیح و دقیق و عیوب... ، هیچگونه مسئولیتی در خصوص موارد مطرح  نشده درفرم و یا عدم تامین هزینه موارد عنوان شده توسط مشتری را نداریم.

  • ملاحظات مهم اصول نگهداری دستگاه ها: طبق استاندارد اصول نگهداری توصیه شده توسط کارخانه سازنده، هر دستگاه برای تضمین سلامتی و دوام نیاز به یکسری اقدامات فنی مانند چکاپ، تنظیمات و کالیراسیون، تجدید روانکاری و آچار کشی، لقی گیری، تست، تعویض قطعات مصرفی... بصورت دوره ای را داشته و می بایستی بصورت دوره ای این سرویس های استاندارد انجام گردد. در غیر اینصورت پس از مدتی دستگاه مستهلک شده و دچار خرابی های اساسی و هزینه های بالا و گاها از کارافتادگی دائم دستگاه می شود. لذا برای جلوگیری از چنین پیامد هایی حتما می بایستی دستگاه ها بصورت دوره ای سرویس گردند توجه نمایید سرویس شدن دستگاه به معنی خراب بودن دستگاه نیست، عملا دستگاه سرویس می شود تا خراب نشود. بطور پیش فرض دستگاهها در صورت استفاده متعارف، می بایستی سالیانه سرویس گردند، درصورت انجام کارهای سنگین و حجیم هر شش ماه یکبار و درصورت استفاده کم هر یک و نیم سال تا 2 سال یکبار و درصورتیکه مدت ها استفاده نشده باشد نهایتا بعد از گذشت از 3 سال آخرین سرویس می بایستی قبل از استفاده حتما سرویس گردد. لازم بذکر است اگر دستگاهی نو و حتی در کارتن پملپ باشد بعد از گذشت 5 سال از زمان تولید قابل استفاده نمی باشد و می بایستی سرویس گردد چراکه در غیر اینصورت پس از استفاده جدی در چنین شرایطی علاوه بر فشار آمدن به قطعات بدلیل نبود روانکاری سالم(منقضی شدن تاریخ سلامت روغن ها و گریس ها) نهایتا بعد از مدتی کوتاه با عث گیرپاچ شدن قطعات، صدمه به موتور، شکستگی یا خوردگی قطعات، چرخ دنده ها، یاتاقان ها و صدمات و سوختگی برد و سخت افزار شده... و هزینه گزافی را ایجاد می کنند. ضمنا حتما دقت فرمایید در استفاده از دستگاه های خود جهت جلوگیری از صدمات، حتما از مواد و متریال با کیفیت مانند نخ، سوزن ، پارچه، روغن... استفاده نمایید و از روغن، نخ ها و سوزن های بی کیفیت و تقلبی به هیج عنوان استفاده ننمایید.   (برای اطلاعات آموزشی بیشتر و کاملتر از طریق لینک مقابل به "بخش آموزش در وبلاگ " مراجعه نمایید.)

      

  • توجه! تعمیر با سرویس متفاوت بوده، تعمیر مربوط به تعمیر خرابی قطعات و مکانیزم های مختلف دستگاه می باشد که گاها با تعویض قطعه همراه است. هزینه تعمیرات و قطعات و لوازم مجزا می باشد.
  • هزینه قطعات و تعمیرات مکانیزم های مختلف دستگاه اعم از پدال، موتور، کمپلت ، کشش نخ، اتومات، کاربر، شیطانک ، برد، سخت افزار ، نرم افزار، لوازم جانبی... و یا خدمات کارگاهی مانند تراشکاری، ماشین کاری، جوشکاری، تعمیرات برد و سخت افزار و پیک های مورد نیاز، مجزا می باشد.
  • هزینه رفع گیرپاچ و مواد مصرفی، مونتاژ دمونتاژ، نصب، چرخ های مستهلک، سن بالا و سرویس نشده که دارای سختی کار و زمان بیشتری هستند و درکل هزینه سرویس دستگاه هایی که به کار و زمان بیشتر نیاز است، بیشتر خواهد بود و بسته به میزان و حجم کار با ضریبی تا 2 برابر تعرفه نیز محاسبه می گردد.
  • با توجه به پیچیدگی دستگاه ها، تنوع و تعدد قطعات و مکانیزم های متعدد داخل دستگاه و ایرادات احتمالی آشکار و یا پنهان  که در حین کار و بصورت مرحله به مرحله و تست های مکرر مشخص می شود... زمان تحویل و هزینه بصورت تخمینی و علی الحساب می باشد و تا انجام کار و تست نهایی دوخت و چک تمام مکانیزم های دستگاه، امکان محاسبه قطعی زمان و هزینه مقدور نمی باشد لذا پس از پذیرش بصورت پیش فرض هزینه تا 2 برابر اجرت مندرج در جدول (بدون احتساب قطعات و لوازم مورد نیاز) بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • با توجه به وجود عیوب مشهود و پنهان ، عیوب اولیه و ثانویه، وجود صدها قطعه داخل دستگاه ها و دهها مکانیزم و پیچیدگی این چنین دستگاه هایی حتما شرح وضعیت صحیح و دقیق دستگاه و عیوب را بطور کامل بیان نمایید. با توجه به پنهان بودن عیوب پنهان و ماهیت چنین عیوبی، ممکن است فرآیند تعمیر زمانبر بوده و گاها ممکن است پس از تحویل دستگاه و تست در طول زمان توسط مشتری، نیاز به بازبینی مجدد و یا اقدامات فنی مضاعف داشته باشند. ضمنا لازم بذکر است درخصوص دستگاه های قدیمی و سن بالا به دلیل استهلاک زمانی و کاربری و یا پوسیدگی ، نمی توان تضمینی برای سلامت و کارکرد دیگر قطعات بظاهر سالم متصور شد لذا ممکن است بعد از مدتی استفاده، قطعات بظاهر سالم بدلیل استهلاک و پوسیدگی دچار مشکل شوند که در آنصورت می توانید جهت تعمیر آن مراجعه نموده و شامل پذیرش مجدد و هزینه مجزا خواهند بود.
  • پرداخت علی الحساب جهت شروع انجام انواع خدمات فنی الزامی می باشد و فقط دستگاه هایی که بیعانه پرداخت کرده اند در پروسه انجام قرار خواهد گرفت و در خصوص دستگاه هایی که کار تعمیرات آنها شروع شده و طبق نظر کارشناسی نیاز به قطعات و یا خدمات فنی که هزینه های بالایی دارند، می بایستی هزینه علی الحساب آن نیز جهت ادامه کار پرداخت گردد. در غیر اینصورت انجام خدمات و تعمیرات، متوقف خواهد گردید.
  • تعمیر تخصصی و تضمینی فقط درصورت استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بوده و انجام خدمات مطابق توصیه کارشناسان مجموعه انجام گرفته و جنرال باشد، می شود. با توجه به پیچیدگی و تنوع و تعدد قطعات و مکانیزم های دستگاه ها، تضمین فقط در خصوص جنرال سرویس می باشد.
  • درخصوص شرایط گارانتی دستگاه های خریداری شده، گارانتی مطابق با ضوابط و شرایط شرکت اصلی بوده و عموما درخصوص عیوب تولید و ساخت می باشد لذا صدمات و مواردی که بدلیل اشتباه کاربری و یا عدم توجه به توصیه های دفترچه راهنما و کارشناسان باشد جزء گارانتی محسوب نمی گردد. ضربه، شکستگی، تغییر رنگ، نوسانات برق، استفاده از متریال نامناسب، استفاده و یا فشار نامتعارف شامل گارانتی نمی باشد. 

  • قطعات مصرفی و غیر اصلی شامل ضمانت نبوده و مهلت تست و پذیرش مجدد اشکالات احتمالی قبلی فقط در جنرال سرویس، حداکثر تا یک هفته و فقط در خصوص رفع اشکالات قبلی می باشد لذا اشکالات جدید و یا پنهان که قابل رویت نبوده اند شامل هزینه مجزا می شود.
  • صدمات و مواردی که بدلیل اشتباه کاربری و یا عدم توجه به توصیه های دفترچه راهنما و کارشناسان و یا ارسال غیر ایمن و غیر اصولی دستگاه... می باشد و همچنین ضربه، شکستگی، تغییر رنگ، نوسانات برق، استفاده از متریال نامناسب، استفاده و یا فشار نامتعارف... جزء تضمین نبوده و هیچگونه مسئولیتی در این گونه موارد متوجه ما نخواهد بود. 
  • هزینه خدمات درمحل مشتری جهت بازدید، کارشناسی، رفع اشکال فنی و آموزشی حداقل شامل هزینه سرویس اولیه بانضمام ایاب ذهاب می باشد.
  • پس از پذیرش دستگاه و شروع کار، درصورت کنسلی به هر دلیلی و در هر مرحله ای از کار توسط مشتری، هزینه کارشناسی، عیب یابی، بازدید و اجرت انجام کار های اولیه... و یا هزینه های احتمالی دیگر مانند قطعه ، پیک... بسته به میزان کار انجام شده، محاسبه خواهد شد، ضمنا خدمات بازدید، کارشناسی، چکاپ و یا عیب یابی شامل هزینه براساس حجم کار و زمان، متناسب با تعرفه سرویس محاسبه می گردد.
  • فیلم برداری، عکس برداری و یا صدابرداری در حین آموزش و خدمات فنی ممنوع می باشد. درصورت درخواست مشتری، هزینه و تعرفه افزایش خواهد داشت.
  • محاسبه هزینه آموزش براساس تعرفه نفر ساعت و جلسات بصورت اختصاصی تک نفره می باشد. در صورت تعدد شرکت کننده براساس تعداد نفرات و فرمول اختصاصی هزینه هر نفر محاسبه خواهد شد. (1 نفر 100% ، 2 نفر 75% ، 4 نفر 50% ... برای هر نفر)
  • پذیرش سفارشات، تحویل کالا و انجام انواع خدمات فنی و آموزشی منوط به تسویه حساب کامل بوده و می بایستی بلافاصله نقدا تسویه گردد.
  • ایاب ذهاب، خدمات ارسال، قطعات، لوازم جانبی و مصرفی، تعویضی و سرویس های دوره ای، آموزش، اجرت بازدید، کارشناسی و خدمات... جزء ضمانت نبوده و شامل هزینه مجزا می باشد. لذا ایاب ذهاب، هزینه ارسال و پیک ... تحت هر شرایطی و هر عنوانی برعهده مشتری می باشد.
  • در انتخاب خودت دقت لازم و کافی را بفرمایید مسئولیت انتخاب کالا و خدمات فقط و فقط برعهده شما بوده و ما فقط بعنوان مشاور و راهنما در کنار شما هستیم. لذا خدمات انجام شده و اجناس فروخته شده تحت هیچ عنوان تعویض و یا کنسل نخواهند شد.
  • پذیرش دستگاه و سفارشات به منزله قبول شرایط توسط مشتری فوق می باشد لذا شرایط فوق را با دقت مطالعه بفرمایید.